آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آزمون: لورکوزن یکی از بهترین باشگاه‌های اروپاست

  • کد خبر: ۱۹۳۷۵۸
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
آزمون: لورکوزن یکی از بهترین باشگاه‌های اروپاست
سردار آزمون معتقد است که با تحمل برخی شرایط سخت در آلمان، بایر لورکوزن یکی از بهترین باشگاه‌های اروپاست.

به گزارش شهرآرانیوز، در فصل گذشته رقابت‌های بوندسلیگا، اوضاع برای سردار آزمون در بایر لورکوزن مطابق انتظار پیش نرفت و نهایتاً همین موضوع هم منجر به این شد که ستاره ایرانی در نقل و انتقالات تابستانی این تیم را ترک کند و به رم بپیوندد.

یکی از شایعاتی که درباره سردار مطرح می‌شد به عدم علاقه ژابی آلونسو به این بازیکن اختصاص داشت، اما حالا ستاره ایرانی در مصاحبه اخیر خود درباره رابطه خوبش با سرمربی اسپانیایی صحبت کرده است. آزمون گفت: ژابی آلونسو تنها کسی بود که تا لحظه آخر از من حمایت کرد. هر وقت که من پیش او رفتم با روی خندان از من استقبال کرد و تا جایی که می‌توانست به عنوان سرمربی به من کمک کرد و موفقیتش نیز به خاطر همین است. من معتقد هستم که در ورزش باید قلب شما پاک باشد، چرا که در غیر این صورت در بهترین مواقع هم برایتان بدترین اتفاق می‌افتد. من شک ندارم که ژابی آلونسو در آینده یکی از بهترین مربیان دنیا می‌شود. 

سردار در ادامه گفت: "من در آلمان نمی‌توانستم خیلی خانواده‌ام را ببینم، چرا که این کشور خیلی سخت ویزا می‌دهد. یک مقدار تفاوت فرهنگی هم وجود داشت و همه این‌ها دست به دست هم داد که این اتفاقات بیفتد. با این حال به نظر من بایر لورکوزن یکی از بهترین باشگاه‌های اروپاست. "

منبع: ورزش3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->